Splošni pogoji poslovanja Kartice 123
SPLOŠNO
1. Ta pravila določajo pogoje uporabe Kartice 123, ki jo izdaja Slorest d.o.o., Verovškova ulica 55 A, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju
»Slorest«).
2. Izrazi, ki so uporabljeni v teh splošnih pogojih poslovanja, imajo naslednji pomen:
- imetnik je oseba, ki je izpolnila pristopni obrazec in pridobila Kartico 123;
- Kartica 123 je kartica ugodnosti, ki jo izdaja Slorest proti plačilu (dobroimetja). S podpisano pristopno izjavo posameznik lahko pridobiva določene ugodnosti ob vsakem nakupu v vseh Restavracijah 123 in v nekaterih Zarestaj restavracijah na območju Republike Slovenije.
- Restavracija 123 je samopostrežna restavracija v lasti podjetja Slorest, kjer se lahko uveljavlja Kartica 123.
- Zarestaj restavracija je dijaška šolska restavracija v lasti podjetja Slorest, kjer se lahko uveljavlja Kartica 123.
POGOJI ZA PRI DOBITEV KARTICE 123
3. Kartico 123 za uporabo v Restavracijah 123 lahko brezplačno pridobijo vse fizične osebe, starejše od 15 let. Kartico 123 za uporabo v Zarestaj restavracijah lahko pridobijo vsi dijaki, ki imajo veljavni status dijaka, in pa fizične osebe, starejše od 15 let.
4. Kartico 123 lahko uporablja imetnik kartice.
5. Kartico 123 je mogoče pridobiti z oddajo popolno izpolnjenega pristopnega obrazca (izpolnjeni vsi obvezni podatki označeni
z zvezdico (*)) v vseh Restavracijah 123 in v določenih Zarestaj restavracijah po Sloveniji ali z izpolnitvijo pristopnega obrazca preko spletne strani www.restavracija123.si/kartica123/splosni-pogoji.
6. Imetnik z oddajo popolno izpolnjenega pristopnega obrazca za izdajo Kartice 123 izjavlja in se strinja, da je seznanjen s predmetnimi Splošnimi pogoji poslovanja Kartice 123 ter jih v celoti sprejema. Splošni pogoji so dostopni na spletni strani www.restavracija123.si/kartica123/splosni-pogoji. V primeru morebitnih sprememb splošnih pogojev, bodo le-te objavljene na spletni strani.
7. Slorest aktivira Kartico 123 imetniku ob podpisu pristopne izjave in ob vplačilu dobroimetja v minimalni vrednosti 40 evrov (€) na kateri koli blagajni Restavracije 123. Kartica 123 se dijakom aktivira ob podpisu pristopne izjave in ob vplačilu dobroimetja v minimalni vrednosti 20 evrov (€). Imetniki, ki so popolno izpolnjeni pristopni obrazec oddali preko spletne strani www.restavracija123.si/ kartica123/splosnipogoji, bodo lahko prevzeli Kartico 123 v roku 1 delovnega dne v restavraciji, katero so izbrali na spletni strani. Kartica 123 bo aktivirana ob podpisanem pristopnem obrazcu, ki ga pripravi blagajnik, in ob vplačilu dobroimetja v minimalni vrednosti 40 evrov (€) oziroma za dijake v minimalni vrednosti 20 evrov (€).
8. Posamezna oseba lahko pridobi samo eno Kartico 123.
9. Na Kartici 123 je navedena osebna identifikacijska številka oz. črtna koda, ki je ni mogoče prenesti na drugo osebo. Kartico lahko uporablja imetnik Kartice 123 ali tretja oseba, ki ji je bila le-ta izročena s strani imetnika Kartice 123 in omogoča koriščenje ugodnosti v Restavracijah 123 ali Zarestaj restavracijah. Za morebitno porabo dobroimetja s strani tretje osebe odgovarja imetnik Kartice 123.
10. Imetnik se zavezuje, da bo Slorestu posredoval spremembe podatkov, ki so pomembni za poslovanje s Kartico 123, na primer spremembo priimka, naslova, telefonske številke itd., po elektronski pošti na naslov spremembe@slorest.si. Spremenjene podatke bo Slorest upošteval najkasneje v 15 delovnih dneh.
11. Imetnik Kartice 123 zagotavlja, da so podane informacije točne in nosi vso odgovornost za napačne, nepopolne in zastarele informacije, ki bi zanj pomenile izgubo ugodnosti ali izplačila dobroimetja, vezanih na Kartico 123.
UPORABA KARTICE 123
12. Imetnik Kartice 123 koristi dobroimetje tako, da Kartico 123 vsakič predloži na blagajni v kateri koli Restavraciji 123 ali Zarestaj restavraciji po Sloveniji (seznam lokacij restavracij pri katerih lahko imetniki uporabljajo kartico se nahaja na spletni strani https://www.restavracija123.si/) kot plačilo ob nakupu izdelka/storitve. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti dobroimetja, mora imetnik kartice razliko doplačati. V primeru, da je vrednost nakupa nižja od vrednosti dobroimetja kartice, je preostanek vrednosti zabeležen v bazi podatkov in ga imetnik lahko naknadno izkoristi.
Imetnik lahko na blagajni Restavracije 123 večkrat položi dobroimetje (v minimalni vrednosti 40 evrov (€)). Dijaki pa lahko na blagajni Zarestaj restavracije večkrat položi dobroimetje (v minimalni vrednosti 20 evrov (€)). Slorest se zavezuje, da pri tem ne bo zaračunaval stroškov polnjenja kartice.
13. Imetnik Kartice 123 ob vsakem nakupu v kateri koli Restavraciji 123 ali Zarestaj restavraciji in s predložitvijo kartice pridobi takojšnji 15 % popust. Popust ne velja pri nakupu alkohola ali tobačnih izdelkov ter izdelkov, ki so že v akciji.
14. Imetnik Kartice 123 bo pri vsakem plačilu izdelka/storitve prejel izpisek računa, kjer je navedeno stanje dobroimetja. Imetnik lahko stanje dobroimetja preveri tudi na katerikoli blagajni Restavracije 123 ali Zarestaj restavracije. Imetnik lahko kadarkoli zaprosi za izpis prometa na elektronskegem naslovu spremembe@slorest.si. Izpisek bo imetniku posredovan preko elektronskega sporočila v roku 5 delovnih dni.
15. Ugodnosti Kartice 123 je možno pridobiti izključno ob fizični predložitvi Kartice 123 oz. Kartice 123 na mobilnih aplikacijah (npr. Moje Kartice, Stocard itd.)
16. Kartica 123 imetniku omogoča ugodnosti, ki so navedene v akcijskih letakih, akcijah objavljenih v Restavracijah 123 in Zarestaj restavracijah, akcijah objavljenih na spletnih straneh www.slorest.si in www.restavracija123.si ali na drugih tržno komunikacijskih materialih Slorest. Imetniki Kartice 123 pridobijo ugodnosti le ob predložitvi Kartice 123 na blagajni Restavracije 123 ali Zarestaj restavracije. Ugodnosti ne veljajo za nakup tobačnih izdelkov in alkohola ali izdelkov, ki so že v drugi akciji s kuponi. Ugodnosti, pri katerih so imetniki kartice deležni popustov, se med seboj ne seštevajo in se izključujejo z vsemi drugimi kuponi za popust. Pogoji, ki se nanašajo na koriščenje posamezne ugodnosti so podrobneje opredeljeni v tržno komunikacijskih materialih posamezne ugodnosti.
17. V primeru višje sile ter tehničnih težav, ki ovirajo nemoteno delovanje računalniškega sistema, Slorest imetnikom Kartice 123 za čas sistemskih motenj ne zagotavlja uporabljanja ugodnosti iz naslova Kartice 123. V primeru, da blagajna v Restavracijah 123 ali Zarestaj restavracijah nima povezave s centralnim strežnikom, stanje dobroimetja ni prikazano. V tem primeru je možno na nivoju dneva izkoristiti nakup v maksimalni vrednosti 10 €.
POMOČ IMETNIKU KARTICE 123
18. Za pomoč in vprašanja pri razumevanju načina obračunavanja ugodnosti, načinu pridobivanja in uporabi Kartice 123, so imetniku na voljo zaposleni v Restavracijah 123 in Zarestaj restavracijah ali pa na spremembe@slorest.si.
19. Imetnik Kartice 123 odgovarja za varno hranjenje in pravilno uporabo kartice tako, da v največji meri prepreči poškodbo, zlorabo, izgubo ali krajo kartice. Kartico 123 se ne shranjuje v bližini mobilnih aparatov oziroma drugih magnetnih virih. Če je Kartica 123 imetniku na kakršen koli način odtujena, Slorest ne prevzema odgovornosti za porabo dobroimetja Kartice 123 s strani tretjih oseb. Takoj, ko imetnik sporoči na spremembe@slorest.si, da mu je bila Kartica 123 odtujena, se le-ta ukine oz. preneha veljati in se dobroimetje, ki od dneva zaprosila ni bil še porabljen prenese na novo Kartico 123, najkasneje v 5 delovnih dneh. Prevzem nove kartice se izvede na vnaprej dogovorjeni lokaciji Restavracije 123 ali Zarestaj restavracije.
V kolikor je Kartica 123 poškodovana, je imetnik kartice dolžan zamenjati za novo kartico v kateri koli Restavraciji 123 ali Zarestaj restavraciji. Prenos dobroimetja iz stare na novo kartico je možen le ob identifikaciji z osebnim dokumentom.
ODPOVED KARTICE 123
20. Kartica 123 se izda za nedoločen čas, imetnik pa jo lahko kadar koli in brez navedbe razlogov odpove. Odpoved začne veljati, ko imetnik kartice izroči podpisano pisno izjavo, skupaj z osebnim dokumentom in Kartico 123 v eni izmed Restavraciji 123 ali Zarestaj restavraciji. Preostanek neporabljenega dobroimetja bo izplačano v gotovini na blagajni Restavracije 123 ali Zarestaj restavracije.
Če posameznik odpove Kartico 123, ne bo mogel več koristiti ugodnosti, ki so določene v pristopnem obrazcu in Splošnih pogojih poslovanja Kartice 123. Slorest lahko hrani osebne podatke o imetniku do preklica oziroma do odpovedi Kartice 123. Upravljavec osebnih podatkov je dolžan pridobljene osebne podatke o imetniku kartice izbrisati najkasneje v 15 delovnih dneh od dneva prejema odjave.
21. Slorest si pridržuje pravico, da lahko Kartico 123 kadar koli in brez navedbe razlogov pisno odpove. Če kartico odpove Slorest, ima imetnik kartice pravico zahtevati izplačilo dobroimetja na kartici. Izplačilo dobroimetja je možno opraviti osebno na kateri koli blagajni Restavracije 123 ali Zarestaj restavracije skupaj z osebnim dokumentom.
22. Slorest lahko zavrne izpolnitev obveznosti (uporabo) Kartice 123, če ugotovi, da je kartica ponarejena, blokirana ali pa je njena veljavnost potekla oziroma je tako uničena, da ni mogoče razbrati vsebine.
SPREMEMBE
23. Slorest si pridružuje pravico do spremembe ali ukinitve programa ugodnosti Kartice 123 (pogoji za pristop, ugodnosti vezane na Kartico 123 itd.) in/ali pogojev uporabe Kartice 123. O slednjem vsaj 1 mesec vnaprej obvestiti imetnike Kartice 123 na spletni strani www.restavracija123.si/kartica123/splosni-pogoji. V primeru ukinitve ugodnosti Kartice 123, Slorest vsem imetnikom Kartice 123 povrne dobroimetje v obliki izplačila gotovine osebno na blagajnah Restavracije 123 ali Zarestaj restavracije.
Nobena sprememba, vključno s prekinitvijo programa ugodnosti, imetniku ne daje pravice do zahteve po kakršni koli odškodnini.
24. Slorest si pridružuje pravico, da kadarkoli spremeni Splošne pogoje poslovanja Kartice 123, če to zahtevajo vzroki tehnične, komercialne narave ali vzroki, ki so na strani javnosti, brez predhodnega obvestila. Imetnik Kartice 123 lahko informacije o morebitnih spremembah Splošnih pogojev poslovanja Kartice 123 pridobi na spletni strani www.restavracija123.si/kartica123/splosni-pogoji.
25. Šteje se, da imetnik Kartice 123 soglaša s spremembo Splošnih pogojev poslovanja Kartice 123, če ne poda podpisane pisne odpovedi osebno v Restavracijah 123 ali Zarestaj restavracijah.
26. Slorest ne prevzema nikakršne odgovornosti za primer zlorabe Kartice 123 ali porabe dobroimetja na Kartici 123. Pridružujemo si pravico do uvedbe morebitnih potrebnih ukrepov za primer nepravilne rabe ali zlorabe Kartice 123. Vsako neupoštevanje Splošnih pogojev poslovanja Kartice 123 in poneverba informacij, posredovanih na Slorest ali v Restavracijah 123 ali v Zarestaj restavracijah, ima za posledico izbris imetnika iz programa ugodnosti ter preklic ugodnosti. Izplačilo preostalega dobroimetja je možno opraviti osebno na kateri koli blagajni Restavracije 123 ali Zarestaj restavracije skupaj z osebnim dokumentom.
27. Slorest ob uporabi Kartice 123 ni dolžna preverjati identitete imetnika Kartice 123. Imetnik Kartice 123 je dolžan spremembo podatkov, ki jih je kot obvezne izpolnil na pristopni izjavi sporočiti v roku 15 dni od nastanka spremembe. Spremembe se lahko sporočajo preko elektronskega naslova na spremembe@slorest.si. Spremembe bodo upoštevane v roku 15 delovnih dni od prejema sporočila o spremembi. Slorest, Restavracije 123 in Zarestaj restavracije ne odgovarjajo za škodo, ki bi lahko nastala iz naslova napačno posredovanih podatkov.
VARSTVO OSEBNIH PODAT KOV
28. Z izpolnitvijo pristopnega obrazca imetnik dovoljuje, da Slorest, kot upravljavec zbirke osebnih podatkov vse posredovane podatke preveri, jih elektronsko obdela, hrani ter uporablja za potrebe izdelave statistik in analiz v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov ter določili evropske Uredbe na področju varstva osebnih podatkov, ki velja od 25.5.2018. V primeru morebitnih vprašanj v zvezi z obdelovanjem podatkov lahko imetnik posreduje morebitna vprašanja pooblaščencu za varstvo osebnih podatkov Slorest na spremembe@slorest.si.
29. Slorest zagotavlja, da osebne podatke imetnikov Kartice 123 in vse ostale podatke, zbrane v postopku registracije, ščiti pred razkritjem in posredovanjem nepooblaščenim tretjim osebam. Vsi osebni podatki imetnikov Kartice 123 so zaupni. S podatki o imetnikih Kartice 123 upravlja le Slorest.
30. Z vnosom svojih osebnih podatkov na pristopni obrazec za pridobitev Kartice 123 ter s sprejetjem teh Splošnih pogojev poslovanja Kartice 123 imetnik izrecno soglaša, da Slorest lahko posreduje nekatere podatke o imetniku Kartice 123 pooblaščenim tretjim osebam na ozemlju Republike Slovenije, s katerimi ima Slorest sklenjeno pogodbo o obdelavi osebnih podatkov (pogodbeni obdelovalci), ki v imenu in za račun Slorest opravljajo nekatera opravila v zvezi z obdelavo podatkov imetnikov Kartice 123.
31. Poleg podatkov, ki jih imetnik vnese ob izpolnitvi pristopnega obrazca, se zbirajo tudi naslednji podatki o nakupu: naziv podjetja, naziv izdelka, količina, enota mere, šifra izdelka, cena na enoto mere, vrednost nakupa, čas nakupa, številka dokumenta o nakupu – računa, popusti, doseženi z nakupom s Kartico 123 na računu. Podatki o nakupih tobačnih izdelkov in alkohola se ne zbirajo.
Osebni podatki, kot so ime in priimek, elektronski naslov, telefonska številka in datum rojstva, se ne zbirajo in obdelujejo za namen statistike prodaje in analize. Ti podatki se uporabljajo izključno za identifikacijo imetnika ob javljanju sprememb preko elektronskega sporočila, izplačila dobroimetja itd.
32. Imetnik kartice lahko kadarkoli zavrne uporabo in obdelavo ter hrambo svojih podatkov, zbranih s pristopno izjavo. Pisno zahtevo lahko poda imetnik kartice sam, in sicer osebno v Restavracijah 123 ali Zarestaj restavracijah, skupaj s predložitvijo osebnega dokumenta in Kartico 123. Posledica bo prenehanje članstva v programu ugodnosti Kartice 123. Slorest se zaveže, da bo v roku 15 delovnih dni od prejema zahteve preprečil uporabo podatkov imetnika kartice za potrebe izdelave statistik in analiz. Nekdanji imetnik kartice na tej podlagi ne bo več deležen ugodnosti, ki izhajajo iz lastništva kartice. Izplačilo preostalega dobroimetja bo izvedeno ob podani pisni zahtevi, osebnemu dokumentu in vračilu Kartice 123 na kateri koli blagajni Restavracije 123 ali Zarestaj restavracije.
33. Imetnik kartice z izpolnitvijo pristopnega obrazca in s sprejetjem teh Splošnih pogojev poslovanja Kartice 123 tudi potrjuje, da je seznanjen s pravico do vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravka, blokiranja, izbrisa ter pravico do prenosljivosti podatkov. Imetnik lahko posreduje morebitno pritožbo v zvezi z obdelovanjem osebnih podatkov s strani Slorest na elektronski naslov spremembe@slorest.si. Prav tako ima vsak imetnik Kartice 123, na katerega se nanašajo osebni podatki, pravico, da vloži pritožbo pri Informacijskem pooblaščencu, če meni, da obdelava osebnih podatkov v zvezi z njim krši določila na področju varstva osebnih podatkov.
34. Zbiranje podatkov o posamezniku je za posameznika prostovoljno. Če posameznik svojih podatkov, ki so v pristopnem obrazcu opredeljeni kot obvezni, ne želi posredovati upravljavcu, ne more pridobiti Kartice 123. Slorest lahko hrani osebne podatke o imetniku Kartice 123 do preklica oziroma odpovedi Kartice 123. Obvezni podatki, ki jih posameznik posreduje v pristopnem obrazcu so namenjeni kontaktiranju posameznika in njegovi identifikaciji. Podatki o nakupih, namenjeni dodelitvi popustov imetniku Kartice 123, se lahko hranijo še 5 let od posameznega nakupa. Po poteku 5 let pa se podatki izbrišejo ali pa ustrezno anonimizirajo ter obdelujejo za izvajanje statističnih analiz.
REKLAMACIJE
35. Vse reklamacije povezane s posameznim nakupom, kot tudi morebitne spore v zvezi z izdajo in uporabo Kartice 123, rešuje
pristojna služba Sloresta.
Slorest bo pri reševanju vseh reklamacij upošteval veljavne predpise, ki urejajo varstvo potrošnikov.
OSTALE DOLOČBE
36. Za vse spore, ki izhajajo iz uporabe Kartice 123 in iz teh Splošnih pogojev poslovanja Kartice 123, ki jih imetnik in Slorest ne bi mogla sporazumno rešiti, je pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.
37. Splošni pogoji poslovanja Kartice 123 pričnejo veljati dne 1.1.2019 in v celoti nadomestijo do sedaj veljavne Splošne pogoje.
Ljubljana, september 2021
Slorest d.o.o.
Krožnik želja, pohval & pripomb
Imate skrite želje, kaj si želite naslednjič na vašem 123 krožniku? Veseli bomo tudi vsakršne pohvale ali pripombe :)
Ste vi pošiljatelj e-maila:
Zveste goste nagrajujemo s 15% popustom*!
Vas zanima kako do popusta? Izpolnite spodnji obrazec in v najkrajšem možnem času Vam bomo posredovali opis programa ugodnosti, ki smo ga razvili prav za Vas.
Ste vi pošiljatelj e-maila:
*Popust ne velja za alkoholne in tobačne izdelke. Popusti se med seboj ne seštevajo, temveč se obračunavajo zaporedno.